«Математика – цариця всіх наук»

В КЗ «НВК «Перспектива»

Таврійської сільської ради

 з 22.02. по 26.02.2021 року

Розвиток пізнавальної активності школярів, формування у них допитливості, бажання пізнавати нове є найважливішим із завдань сучасної початкової школи. Одним з найбільш дієвих способів формування нового ставлення до навчання і пізнання є проведення предметних тижнів у початковій школі. З метою створення сприятливих умов щодо підвищення рівня зацікавленості учнів у вивченні математики в початкових класах, створення сприятливого освітнього середовища щодо формування предметних та ключових компетентностей учнів у період з 22 по 26 лютого 2021 року було проведено Математичний тиждень.

       Цікаво, весело та пізнавально для молодших школярів пройшов Тиждень математики «Математика – цариця всіх наук». Змагання, конкурси, ігри, вікторини розвивали логічне мислення, творчість школярів, вчили бути спостережливими, кмітливими та креативними.

     

 У понеділок у класах відбулося відкриття, де дітей ознайомили з планом проведення тижня. План містив багато цікавих та змістовних заходів, в яких брали участь учні 1-4 класів. Діти виставили свої малюнки на тему «На що схожа цифра».

У вівторок учні 1 – 4 класів приймали участь у математичній вікторині «Математика – це гімнастика для розуму», де розв’язували віршовані задачі, відгадували загадки про математику, грали в ігри «Пізнай число», «Хто швидше», «Скільки лап? Скільки ніг? Скільки ніжок?». Діти в цей день мали змогу побути «Наодинці з математикою», розгадуючи математичні кросворди, ребуси. В цей день учні переконалися, що математика – це завжди цікаво.

У середу першокласники вітали гостей на своєму відкритому уроці «Круглі числа». Діти із задоволенням розв’язували задачі на кмітливість, грали в математичні ігри, що сприяли розвитку логічного мислення. Особливо сподобалась дітям гра «Загадкова скринька». В ній були сховані яблучка, якими школярі поласували після уроку.

Дуже цікавим і змістовним був творчий проект в учнів 3 класу «Геометрія навколо тебе». Під час уроку в учнів формувалися уявлення про різноманітність геометричних фігур. Діти з’ясовували значення геометрії у житті людини, розвивали вміння знаходити геометричні фігури в навколишньому просторі. А на уроці «Дизайну і технології» розвивали навички конструювання, де з геометричних фігур виготовляли різні моделі.

У четвер учні початкових класів знову поринули у світ математики, бо кожен день у нас цікавий, веселий, плідний і яскравий. Діти переглянули «Інформаційний вісник «Видатні математики»», з якого дізналися про великих математиків світу. «Математичний ярмарок» приніс молодшим школярам задачі на кмітливість, математичні афоризми, прислів’я, загадки з числами.

А в 4-А класі пройшов «Математичний брейн-ринг». Діти розділилися на дві команди і прийняли участь у п’яти конкурсах: «Розминка» (в якій були задачі-жарти, задачі-вірші, логічні задачі), «Цікаві ребуси», «Математична скринька», «Калькулятор», «Склади число». Цікаво пройшла математична гра «Один, два – не зіб’юсь». Із завданнями діти справились, впевнено відповідали на запитання, були активними. Окрім знань дітям допомогли взаємовиручка, винахідливість учасників.

П’ятниця теж надовго запам’ятається учням початкових класів, бо це був день, багатий враженнями дітей. Відбувся відкритий урок математики у 2 класі «Математична карусель», який був присвячений Дню Кота. Другокласники познайомилися з цікавими фактами про своїх домашніх улюбленців та розв’язували задачі і приклади в ігровій формі. Переміщаючись за станціями, на яких були розташовані завдання, діти дізнавалися, скільки корму треба котикам на обід та відважували собі потрібну кількість (кормом були цукерочки «морські камінчики»); подивившись відео дізналися, що таке «геоборд» та як з ним працювати, створювали будиночки для котиків з геометричних фігур; граючись як котики повторювали вивчені випадки множення.

На уроках мистецтва була присутня «Кольорова математика», коли діти розфарбовували математичні розмальовки, створювали різні аплікації з геометричних фігур. Завдання були цікавими, змістовними і відповідали віковим особливостям учнів. Найбільше дітям сподобались цікаві задачі на розвиток логічного мислення.

Підведення підсумків тижня математики в початковій школі розпочалося веселою математичною руханкою. Директор школи І.В. Касьян привітала всіх дітей із завершенням нашого тижня, нагородила переможців грамотами. Також всі діти отримали солодкі подаруночки від батьків.

І вже по завершенню тижня можна сказати, що сподівання учасників на отримання позитивних емоцій справдилися. Навіть самі назви днів тижня говорять про широку палітру цікавих заходів, які відбулися у учнівських колективах. Їх сценаристами, режисерами-постановниками були класні керівники – Л.М. Тищенко, В.Д. Кононенко, Т.М. Тверденко, І.О. Заховавко, Т.А. Коломоєць. Їх ентузіазм, творчий підхід допомогли зробити тиждень математики в початковій школі справжнім святом як для дітей, так і для дорослих. Всі проведені заходи сприяли розвитку пізнавальних процесів в учнів, позитивного відношення учнів до навчання, створенню культури співпраці, поваги, добропорядності, набуттю навичок спілкування.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *